Tuesday, October 4, 2011

DIY BROADCAST : How to build your own TV Channel with Open-Source & other goodies - Video & Dev Breakthroughs

DIY BROADCAST : How to build your own TV Channel with Open-Source & other goodies - Video & Dev Breakthroughs
Here is our scenario : you are the technical director of a web startup, already having proven your talents with your thematic VOD streaming channel – and your boss suddenly thinks you’re a grown enough company to jump on the broadcast wagon and manage your own 24/7 live TV channel, targeting IPTV and multiplatform OTT, with a mix of some live studio shows and mainly pre-recorded programs. And of course readify it for later iTV DTT distribution. Quite an exciting challenge !


חלק מהתוכנות האלו, בעיקר של הBBC קיימות כבר עשור. את INGEX הורדתי לראשונה לפני 6 שנים ולא הפסקתי להתפעם מהיכולות והפוטנציאל שלה. גם את Caspar לקחתי לסיבוב ומאד התרשמתי.
היתרון של התוכנות האלו הוא שהם פתוחות ומוכנות לכל שינוי שאפשר לחשוב עליו, זה גם החסרון שלהם. אם בחרתם להתשמש באחת מהתוכנות האלו בסביבה מסחרים, עליכם לגבות את עצמכם עם צוות פיתוח שמכיר את שפת התוכנה ויודע איך להתאים אותה לצורת העבודה שלכם.
כמו כל תוכנה מסחרית, גם התוכנות האלו לא מושלמות, רק כשכאן את העזרה לרוב תצטרכו למצוא בפורומים ובבלוגים מקצועיים. לחברות גדולות, הרבה פעמים מודל כזה לא מתאים. עלות פיתוח היא לרוב גדולה בהרבה מקנייה של תוכנת מדף מחברה גדולה ומוכרת.
ב IBC האחרון באמסטרדם נפגשתי עם היצרנים של Caspar והם התלוננו על העובדה שאנשים מביעים עניין במוצר, אבל מפחדים לנסות אותו רק בגלל העובדה שהוא חןפשי וחינמי...
ובכל זאת, הפוטנציאל של התוכנות האלו הוא אדיר. תוכנות מסוג זה אחראיות לדמוקרטיזציה של של התעשייה ובהכרח מצעידות את השוק קדימה. הן מספקות לגופים או עצמאים גישה לכלים רבי עוצמה ויותר סביר שגופים או אנשים אלו יעשו בהן שימוש שונה, יצירתי וכזה שיאתגר את התפיסה הקונבנציונאלית.


No comments: